lördag 29 augusti 2015

Comments against evil as Political SD rascism and Nazism etc:

Updated 2018-03-27 around time 13:50:

Kommentarer emot Rasism och Rasism Politisk ondska som SD, Sverige demokraterna etc:

They should not be able to even exist as a political part as SD, as they hate imigrants and is nazister and rasister witch is against the law.

Even that we are a democrat country our law says rasism and nazism is a crime.

Exremely Vital Important link Added here 2016-08-04:
http://securebackupbible.blogspot.se/2015/12/sanna-brottstatestiken-sverige-samt.html (Vital info on Swedish.)

Bort med Sverige demokraterna , de är ju rasister nazister och ska inte får vara i Politiken överhuvudtaget!!! Eftersom Rasism och Nazism är emot lagen, borde SD helt tas bort parti då det är emot Svensk lagstiftning, demokrati för all del men utan rasism och nazism!!!

TRO INTE PÅ SVERIGE DEMOKRATERNAS LÖGNER SOM SKYLLER ALLA PROBLEM PÅ INVANDRARE ETC OCH RASISTISKA UTTALANDEN: SANNINGEN OM TIGGERIET: Sanningen om tiggeriet: http://www.expressen.se/kvallsposten/polisen-sanningen-om-tiggarna-i-malmo/ "Är människorna som kommer till Sverige för att tigga organiserade av kriminella gäng? Nej, säger såväl polis, kommun som tiggarna själva. – Det är en fördom, säger Mats Karlsson, operativ chef för polisen i Malmö." Nej det är ej bra att Sverigedemokraterna går framåt ej bra för Sverige med mer rasism och främlingsfientlighet. God bless.

"För hur gärna vi än vill anklaga invandrare för att begå flest brott (det finns ingen aktuell, trovärdig statistik som tyder på det) så måste vi börja inse faktum: Utanförskapet är vår största fiende mot ett tryggt samhälle."


Och:


"Det finns inte några aktuella uppgifter om invandrare och kriminalitet. Den senaste större undersökningen, Brottsförebyggande rådets (Brå) rapport Brottslighet bland personer födda i Sverige och i utlandet (2005) bygger på data från perioden 1997–2001. Eftersom samhällsförhållandena har förändrats sedan dess, säger rapporten egentligen ingenting säkert om dagens situation.

Majoriteten av dem som blir misstänkta för brott, närmare 60 procent, är födda i Sverige och har två föräldrar födda i Sverige. Knappt 25 procent av dem som misstänks för brott är födda utomlands. Omkring 5 procent av dem som misstänks har två utlandsfödda föräldrar och cirka 10 procent har en svenskfödd och en utlandsfödd förälder.
"

"Nej, tiggarna styrs inte av kriminella ligor
Metro djupdyker i myter och påståenden kring tiggeri, efter ännu en viral artikel om kriminella ligor. Vad vi funnit? Experterna är samstämmiga: ”Det finns inga ligor.”"

"Polisen: Sanningen om tiggarna i Malmö

Publicerad 27 okt 2014 06:55
Är människorna som kommer till Sverige för att tigga organiserade av kriminella gäng?
Nej, säger såväl polis, kommun som tiggarna själva.
– Det är en fördom, säger Mats Karlsson, operativ chef för polisen i Malmö."


God bless.

"23"Woe to you, scribes and Pharisees, hypocrites! For you tithe mint and dill and cummin, and have neglected the weightier provisions of the law: justice and mercy and faithfulness; but these are the things you should have done without neglecting the others. 24"You blind guides, who strain out a gnat and swallow a camel!…"

http://biblehub.com/matthew/23-23.htm

I end with this.

Tidigare svar Bibliska sanna nedan av oss:

Ej Korrekt de måste repent ångra sej göra bot och bättring Sverige demokraterna.

De måste helt sluta hacka på invandringen och skylla allt på invandrarna.

Sverigedemokraterna är rasister och nasister de måste göra ånger bot bättring och avveckla sitt parti och bli som ett normalt politiskt parti utan attacker på invandrare och annat som är rasistiskt.

Sanningen om tiggeriet:
http://www.expressen.se/kvallsposten/polisen-sanningen-om-tiggarna-i-malmo/

"Är människorna som kommer till Sverige för att tigga organiserade av kriminella gäng?
Nej, säger såväl polis, kommun som tiggarna själva.
– Det är en fördom, säger Mats Karlsson, operativ chef för polisen i Malmö."

Bibeln är tydlig utan ånger ingen förlåtelse utan de som gör ondska utan ånger kommer förgås:

New American Standard Bible
“I tell you, no, but unless you repent, you will all likewise perish.”
Luke 13:5

“15″But if you do not forgive others, then your Father will not forgive your transgressions.”
Matthew 6:15
I HAVE FORGIVEN YOU (OTHERS, NOT PERSONALLY ADRESSED), BUT BIBLICALLY JUSTICE WE ALWAYS CAN PRAY FOR OVER UNBIBLICALLY EVILS LIES SCAMS SWINDLERS ETC OVER ALL WORDLY INJUSTICE ETC:
” 19Never take your own revenge, beloved, but leave room for the wrath of God, for it is written, “VENGEANCE IS MINE, I WILL REPAY, ” says the Lord. 20″BUT IF YOUR ENEMY IS HUNGRY, FEED HIM, AND IF HE IS THIRSTY, GIVE HIM A DRINK; FOR IN SO DOING YOU WILL HEAP BURNING COALS ON HIS HEAD.”…”
Romans 12:19

Biblically true doctrine:
SAID TO SOME OTHER PEOPLE ON YOUTUBE, BUT APPLIES HERE AS WELL:

"The spiritual person judges all things, but is himself to be judged by no one.
For WHO HAS KNOWN THE MIND OF THE LORD, THAT HE WILL INSTRUCT HIM? But we have the mind of Christ."
1 Corinthians 2:15-16 KJV
You like twist scripture I see... Bible clearly tells us to rebuke sin. Why because God will not warn the unrepented sinner at judgement day but only show mirror of those persons life and their own actions and unrepented sinful life will condem themself to Hell, therefore God instructed us to warn all people to Accept Christ Gods Son as Personally Lord and Saviour and repent of sin and daily live Biblically to not end up in Hell, https://goo.gl/F7njJ2:
"The Judgment at Christ’s Coming
6Seeing it is a righteous thing with God to recompense tribulation to them that trouble you; 7And to you who are troubled rest with us, when the Lord Jesus shall be revealed from heaven with his mighty angels, 8In flaming fire taking vengeance on them that know not God, and on those that obey not the gospel of our Lord Jesus Christ: 9They shall be punished with everlasting destruction away from the presence of the Lord, and from the glory of his power; 10"
2 Thessalonians 1:6-10
"But those who rebuke the wicked will have delight,
And a good blessing will come upon them. Proverbs 24:25"
"Have nothing to do with the fruitless deeds of darkness, but rather expose them. "
Ephesians 5:11
"You who love the LORD, hate evil! He protects the lives of his godly people and rescues them from the power of the wicked."
Psalm 97:10
"But those who rebuke the wicked will have delight,
And a good blessing will come upon them. Proverbs 24:25
"
""Am I now trying to win the approval of human beings, or of God? Or am I trying to please people? If I were still trying to please people, I would not be a servant of Christ."
Galatians 1:10"
Girl even if someone is a child of God and do evil and not repent they will go to Hell, https://goo.gl/F7njJ2.
Actually God in Bible, Wants us to rebuke all unbiblically evildoers and especially those who decieve Gods people and call themselfs Christians."

(We judge the sin and evil out, but never condem anyone).

About Bible, Gods Word:

Proverbs 30:5-6
"Every word of God [is] pure: he [is] a shield unto them that put their trust in him. Add thou not unto his words, lest he reprove thee, and thou be found a liar."
http://biblehub.com/proverbs/30-5.htm

And:
http://biblehub.com/2_timothy/3-16.htm
And:
http://2010hello.blogspot.se/2010/10/bible-is-word-of-god-jesus-showed-me.html

Matthew 6:12:
“Forgive us our debts, as we also have forgiven our debtors.”
Luke 13:5:
“No, I say to you; but except you do penance, you shall all likewise perish.” Another better translation http://bible.cc/luke/13-5.htm
Chronicles 7 v 14:
“If my people, who are called by my name, will humble themselves and pray and seek my face and turn from their wicked ways, then I will hear from heaven, and I will forgive their sin and will heal their land.“
http://bible.cc/matthew/6-14.htm

Someone says, “But should we judge PEOPLE?” Yes, we certainly should. Paul actually REBUKES the Corinthians for NOT judging:“Dare any of you, having a matter against another, go to law before the unjust, and not before the saints? Do ye not know that the saints shall judge the world? and if the world shall be judged by you, are ye unworthy to judge the smallest matters? Know ye not that we shall judge angels? how much more things that pertain to this life? If then ye have judgments of things pertaining to this life, set them to judge who are least esteemed in the church. I speak to your shame. Is it so, that there is not a wise man among you? no, not one that shall be able to judge between his brethren?” (I Cor. 6:1-5) If judging is wrong, then Paul needs to confess and repent for misleading these Christians! He clearly told them to JUDGE PEOPLE.

“The mouth of the righteous speaketh wisdom, and his tongue talketh of judgment.” (Psa. 37:30) A righteous person will talk of judgment. He will not REFUSE to judge. He will talk judgment. "It's very interesting to me how Christians are quick, these days, to pull out the old "judge not lest you be judged" excuse when they are angry at you for warning people away from their favorite false teachers and false prophets by name. They come down on those who test the spirits (1 Jn. 4:1), discern truth from error (Phil. 1:9-11, Prov. 3:21) and judge rightly (Jn. 7:24) when those are ways in which God has told us we ARE to judge. They use the "judge not" ploy to make themselves look like they are holier-than-thou and above the fray, and in so doing they are already in violation of Matt. 7:1 because they are hypocritically judging those they say are being judgmental.
But think about all those other people who are not in the Biblically doctrine ways tend to judge wrongly and unbiblically in a whole variety of ways every day." Sandy Simpson (corrected some things in her statement as a true 8 noa few few few reborn Christ follower judge/test/decern all things by Bible, Gods Word Biblically always, and not in Wordly ways or unbiblically ways, and lives in daily repentive Biblically state in love for Christ daily).

"What did Jesus actually say on judging?

Protectors of false teachers will say Jesus said, “not to Judge, ” quoting Matthew 7:1, therefore that we cannot “judge.” At first glance it appears that Jesus does forbid judging, but lets continue to read the passage. Matthew 7:1-5: “Judge not, that you be not judged.” For with what judgment you judge, you will be judged; and with the measure you use, it will be measured back to you.” And why do you look at the speck in your brother's eye, but do not consider the plank in your own eye?” Or how can you say to your brother, 'Let me remove the speck from your eye'; and look, a plank is in your own eye?” Hypocrite! First remove the plank from your own eye, and then you will see clearly to remove the speck out of your brother's eye.”

In other words you can judge as along as you are not doing the same thing. If you want to help another and have taken care of yourself in this area, then you are able to see and operate on your brother. Jesus does not say don't operate under any circumstances, but allows us to remove the speck when we can see. But Jesus goes on and says in v:6: “Do not give what is holy to the dogs; nor cast your pearls before swine, lest they trample them under their feet, and turn and tear you in pieces.” What He is saying is that we need to make sure whom we are engaged with. When you try to correct someone with the Holy Word and they are haters of truth they will not receive the pearls and will turn on you. So we are to weigh out whom we give the Word of God out to.

Christ kept this theme throughout His ministry rebuking the people in Luke 12:55-57 “And when you see the south wind blow, you say, 'There will be hot weather'; and there is.” Hypocrites! You can discern the face of the sky and of the earth, but how is it you do not discern this time? “Yes, and why, even of yourselves, do you not judge what is right?” This was said right after Jesus lectured on His coming, how it would bring division, not unity (Luke 12:56-57)."

http://www.letusreason.org/pent44.htm

And:

http://www.deceptioninthechurch.com/discerntestjudge.html

Sverigedemokraterna måste ångra sin synd sin ondska sin rasism och attacker emot invandrare etc och den rasism hela deras parti står för.

Man kan ej få förlåtelse när man lever ut sin synd i form av Sverige demokraternas hela parti rasistiska onda parti.

Även falska profeter och lärare gör till synes goda gärningar inför människor som Sverigedemokraterna men är full av ondska inuti men kommer som oskyldiga får... Utåt sett tillsynes...

Man kan inte tro på Gud och och samtidigt göra skillnad på människor eller stötta ondska som gör det som Sverige demokraterna, inget Gud eller Jesus stöttar enligt Gud Ord Bibeln:

"Mina bröder, ni kan inte tro på vår Herre Jesus Kristus, den förhärligade, och på samma gång göra skillnad på människor. Jak. 2:1

Men om ni gör skillnad på människor begår ni synd. Jak. 2:9"

5 Mos 15:7
P
Om det finns någon fattig hos dig, en av dina landsmän, i någon av städerna i det land som Herren, din Gud, vill ge dig, skall du inte vara hårdhjärtad och hålla handen sluten för din fattige broder.

5 Mos 24:14
P
Du skall inte göra orätt mot en fattig och nödlidande daglönare, vare sig han är din landsman eller en invandrare i någon av städerna i ditt land.

5 Mos 24:15

Du skall ge honom hans lön redan samma dag, före solnedgången, ty han är fattig och i trängande behov av den. Annars kan han klaga över dig inför Herren, och du får en synd att svara för.

3 Mos 25:35
P
Om din broder kommer på obestånd och inte längre kan försörja sig, skall du ta dig an honom som man gör med en invandrare eller en tillfälligt bosatt och låta honom bo hos dig.

Luk 6:35
P N
Nej, älska era fiender, gör gott och ge lån utan att hoppas få igen.

http://www.gotquestions.org/giving-to-the-poor.html (Important to adress :

Important to help the poor in general terms but this passage is talking about helping the poor belivers least of these our Christs brothers and sisters in Christ Jesus Gods Son of Bible Gods Word etc:

"The Final Judgment
 
31 i“When the Son of Man comes in his glory, and all the angels with him, jthen he will sit on his glorious throne. 32 Before him kwill be gathered lall the nations, and mhe will separate people one from another as a shepherd separates nthe sheep from the goats. 33 And he will place the sheep on his right, but the goats on the left. 34 Then othe King will say to pthose on his right, ‘Come, you qwho are blessed by my Father, rinherit sthe kingdom tprepared for you ufrom the foundation of the world. 35 For vI was hungry and you gave me food, I was thirsty and you wgave me drink, xI was a stranger and you welcomed me, 36 vI was naked and you clothed me, yI was sick and you zvisited me, aI was in prison and you came to me.’ 37 Then the righteous will answer him, saying, ‘Lord, when did we see you hungry and feed you, or thirsty and give you drink? 38 And when did we see you a stranger and welcome you, or naked and clothe you? 39 And when did we see you sick or in prison and visit you?’ 40 And bthe King will answer them,
 
c‘Truly, I say to you, as you did it to one of the least of these my brothers,6 you did it to me.
 
41 “Then he will say to those on his left, e‘Depart from me, you cursed, into the eternal fire prepared for the devil and his angels. 42 For I was hungry and you gave me no food, I was thirsty and you gave me no drink, 43 I was a stranger and you did not welcome me, naked and you did not clothe me, sick and in prison and you did not visit me.’ 44 Then they also will answer, saying, ‘Lord, when did we see you hungry or thirsty or a stranger or naked or sick or in prison, and did not minister to you?’ 45 Then he will answer them, saying, ‘Truly, I say to you, as you did not do it to one of the least of these, jyou did not do it to me.’ 46 And these will go away kinto eternal punishment, but the righteous kinto leternal life.”

https://biblia.com/books/esv/Mt25.31.)

God bless

Jag är ej Sverige Demokrat kommer ej heller bli det.

"Mina bröder, ni kan inte tro på vår Herre Jesus Kristus, den förhärligade, och på samma gång göra skillnad på människor. Jak. 2:1

Men om ni gör skillnad på människor begår ni synd. Jak. 2:9"

Gud sanna av Bibeln, har visat när de är extremt hårda emot flyktingarna som kommer till Europa och slutar handen för dem som sker nu är syndernas mått nått och Jesus står för dörren att hämta hem sin församling.

"Är människorna som kommer till Sverige för att tigga organiserade av kriminella gäng?
Nej, säger såväl polis, kommun som tiggarna själva.
– Det är en fördom, säger Mats Karlsson, operativ chef för polisen i Malmö.

Att människorna som kommer till Sverige för att tigga skulle vara organiserade och tjäna pengar åt någon annan är en bild som ständigt målas upp.
Men Mats Karlsson, operativ chef för Malmö-polisen, säger att det inte finns nMats Karlsson, operativ chef för Malmöpolisen. Foto: Lasse Svensson Foto: Lasse Svenssonågon grund för det påståendet.
– Vi har inget fog för att påstå att det är organiserat i någon form, säger Karlsson som tydliggör att tiggeri inte är ett brott. Dock, säger han, kan flera brott begås om någon skulle försöka tjäna pengar på tiggarna.
"Finns ingen boss!"
– Det kan i så fall vara människohandel, utpressning eller bedrägeri. Det är inte bara ett brott som skulle kunna vara aktuellt om det skulle vara organiserat, säger Karlsson.
Har något av de brott du nämnde varit kopplat till tiggeri i utredningar som varit aktuella hos er?
– Det är inget jag känner till och jag hade känt till det om det varit så. Det finns ingen sådan trend. Man kan aldrig utesluta någonting, man måste ha ett öppet sinne, men jag tycker det är en fördom. Och som alla fördomar så är de grova förenklingar, säger Mats Karlsson.
När Kvällsposten intervjuat ett tjugotal människor som bor i ett tältläger i centrala Malmö har samtliga starkt förnekat att de ger bort pengar till någon annan.
– Var och en jobbar för sin familj, varför skulle man jobba för någon annan? Vi har det jättesvårt. Nu är vintern här, vi behöver ved, vi behöver mat, varför ska vi jobba för någon annan? säger 61-årige Nicusor som har varit i Sverige sedan i april och då har tiggt i både Malmö och Lund.
24-åriga Gina har varit i Sverige i tre månader.
– Jag förstår att vissa tror att det är organiserat om de ser en kvinna som ger bort sina pengar till en man, men de misstolkar. Oftast är det då kvinnans make, som tigger någon annanstans, och som frågar hur det går och kanske får lite pengar för att gå och köpa bröd, säger hon och tillägger bestämt.
– Det finns ingen boss! Vi har några vänner eller familj som vi försöker ta hand om, men ingen här har någon boss.
Stadsmissionen är den frivilligorganisation som arbetar närmast med EU-migranterna. Therese Wihlborg är socialchef på Stadsmissionen i Skåne, och inte heller hon har sett någonting som tyder på kriminell aktivitet.
– Det är ingenting som har framkommit och människorna vi pratar med har ställt sig väldigt frågande till det. Klart att de organiserar sig för att hitta ställen som är bra och att de samarbetar med varandra. Det är ju ett sätt att överleva, men det är inte samma sak som att det är illegalt organiserat eller att det skulle bedrivas av någon människohandlare. Långt i från, säger Therese Wihlborg.
Inga indikationer
Inte heller Sociala Resursförvaltningen i Malmö, som i augusti skrev en rapport om tiggarnas levnadsvillkor, säger att de märkt någonting som tyder på att någon brottslig organisation tjänar pengar på tiggeriet. Sociala Resursförvaltningen skriver att de "inte sett några indikationer" på att så skulle vara fallet, men att de inte helt kan utesluta att något enstaka fall av människohandel existerar.
"Majoriteten är inte utsatta för ligor/människohandel utan är här för att de själva tagit beslutet om att söka försörjning i annat EU-land. Däremot håller många ihop i mindre grupper, exempelvis släktingar eller vänner från hemlandet, vilket kan vara en anledning till att bilden av att dessa människor skulle vara utsatta för ligor", skriver de i rapporten."

http://www.expressen.se/kvallsposten/polisen-sanningen-om-tiggarna-i-malmo/

Det är nog du som ska vakna upp och sluta lyssna på rykten och falska ondska från Sverige demokraterna.

5 Mos 15:7
P
Om det finns någon fattig hos dig, en av dina landsmän, i någon av städerna i det land som Herren, din Gud, vill ge dig, skall du inte vara hårdhjärtad och hålla handen sluten för din fattige broder.

5 Mos 24:14
P
Du skall inte göra orätt mot en fattig och nödlidande daglönare, vare sig han är din landsman eller en invandrare i någon av städerna i ditt land.

5 Mos 24:15

Du skall ge honom hans lön redan samma dag, före solnedgången, ty han är fattig och i trängande behov av den. Annars kan han klaga över dig inför Herren, och du får en synd att svara för.

3 Mos 25:35
P
Om din broder kommer på obestånd och inte längre kan försörja sig, skall du ta dig an honom som man gör med en invandrare eller en tillfälligt bosatt och låta honom bo hos dig.

Luk 6:35
P N
Nej, älska era fiender, gör gott och ge lån utan att hoppas få igen.

God bless mvh Jk

Svar till Stefan Dahlén.

Nej det är ej bra att Sverigedemokraterna går framåt ej bra för Sverige med mer rasism och främlingsfientlighet.

God bless.

http://bibleisgodswordforalltime.blogspot.se/2014/09/i-let-trinity-yahweh-god-of-universe.html

Många invandrare skulle vilja säga flertalet ( de över presenteras minoriteten bland invandrare som gör hyss), flertalet invandrare sköter sej och startar nya företag och pizzerior och bidrar till Sveriges välstånd.

De värsta busarna inom Sverige som gör hyss är dem som är födda i Sverige.

Man ska inte skylla Sveriges problem på invandrarna helt, utan ta sitt egna ansvar med för Sverige som svensk medborgare etc.

Statestik över invandrare är miss eller fel representerad som gör brott, mycket lätt för vissa att skylla allt på dem...

Det handlar ej om nationaliteter utan, att man som var enskild människa sköter sej och håller sej borta ifrån ondo och ondska etc.

God bless all.
Svara -    - 20/8-15 20:50 -

jk kommenterade Sverigedemokraterna störst

Svar till Kalle.

God bless.

http://www.gotquestions.org/predestination.html

Be blessed all.

Biblically true doctrine:

SAID TO SOME OTHER PEOPLE ON YOUTUBE, BUT APPLIES HERE AS WELL:

"The spiritual person judges all things, but is himself to be judged by no one.
For WHO HAS KNOWN THE MIND OF THE LORD, THAT HE WILL INSTRUCT HIM? But we have the mind of Christ."
1 Corinthians 2:15-16 KJV
You like twist scripture I see... Bible clearly tells us to rebuke sin. Why because God will not warn the unrepented sinner at judgement day but only show mirror of those persons life and their own actions and unrepented sinful life will condem themself to Hell, therefore God instructed us to warn all people to Accept Christ Gods Son as Personally Lord and Saviour and repent of sin and daily live Biblically to not end up in Hell, https://goo.gl/F7njJ2:
"The Judgment at Christ’s Coming
6Seeing it is a righteous thing with God to recompense tribulation to them that trouble you; 7And to you who are troubled rest with us, when the Lord Jesus shall be revealed from heaven with his mighty angels, 8In flaming fire taking vengeance on them that know not God, and on those that obey not the gospel of our Lord Jesus Christ: 9They shall be punished with everlasting destruction away from the presence of the Lord, and from the glory of his power; 10"
2 Thessalonians 1:6-10
"But those who rebuke the wicked will have delight,
And a good blessing will come upon them. Proverbs 24:25"
"Have nothing to do with the fruitless deeds of darkness, but rather expose them. "
Ephesians 5:11
"You who love the LORD, hate evil! He protects the lives of his godly people and rescues them from the power of the wicked."
Psalm 97:10
"But those who rebuke the wicked will have delight,
And a good blessing will come upon them. Proverbs 24:25
"
""Am I now trying to win the approval of human beings, or of God? Or am I trying to please people? If I were still trying to please people, I would not be a servant of Christ."
Galatians 1:10"
Girl even if someone is a child of God and do evil and not repent they will go to Hell, https://goo.gl/F7njJ2.
Actually God in Bible, Wants us to rebuke all unbiblically evildoers and especially those who decieve Gods people and call themselfs Christians."

God bless.

Och Herman L talks about SD Monster talks against Racism and Nazism and unbiblically evils etc:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/hermanlindqvist/article21327742.ab?ref=yfp

God bless all.
http://securebackupbible.blogspot.se/2014/11/vital-biblically-teachings-not-finished.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar